Hoi Dodge liefhebbers,

Ik ben jullie nieuwe webmaster Henk_W200 en heb het forum geupdate naar de nieuwste versie PHPBB3.2.4.
Nu kun je net als facebook of marktplaats grote foto's plaatsen.
Als je de topic verzend worden ze automatisch verkleind.
Spam is verleden tijd , nieuwe leden activeer ik met de hand en controleer de e-mail IP nummer.
Zo blijft het forum schoon van SPAM
Heb je geen inlog gegevens meer maar nog wel je oude e-mail adres mail even naar mij henk&weetjewel.nl &=@
Dan krijg je van mij weer de inlog gegevens van het forum.
Ik zou het jammer vinden als het forum verdwijnt, er staat zoveel info erop.

Ik probeer nieuw leven in het forum te blazen .

Kom eens wat vaker op het DTB forum.
Heb je het bericht gelezen dan klik even op de rechter X

Groetjes Henk_W200

hemelvaartweekend - terreinrijden strasburg

Oude verslagen van DTB evenementen.
maui
Contacteer:

Bericht door maui » 15 apr 2007 10:55

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Uitnodiging hemelvaartweekend dtb

Dit jaar mag ook weer met elke 4x4 meegereden worden. Van te voren aanmelden via strookje dodge info of mail naar evenemtencommisie.

datum do 17 tot zo 20 mei. te Strasburg.

kosten 125 euro voor 1 auto en 2 personen overnachtingen en terreinrijden.

afspreekpunten en routebeschrijving via Dodge Info.
Daar staat tel nummer van Robert en Frenk in.

groet Maui
Afbeelding

cannibal
Contacteer:

Bericht door cannibal » 24 apr 2007 14:12

de overnachting is dat dan binnen ?? of moet je zelf voor iets regelen??

maui
Contacteer:

Bericht door maui » 24 apr 2007 19:44

De overnachtingen zijn buiten, dus een tent of iets wat er op lijkt zou wel goed van pas komen..
Afbeelding

mardees.j

Bericht door mardees.j » 15 mei 2007 21:24

Hallo hier Desiree en Mario vanuit Maastricht. Hebben na lang overwegen toch besloten dat we mee gaan met het Hemelvaartweekend. We hebben zolang gewacht vanwege de weersomstandigheden, daar het vorig jaar verregent was. Zoals ik (Dees) kan zien blijft het toch merendeels droog (hoop ik), met zelfs tot 22 graden op vrijdag. Wil graag weten wie er nog allemaal gaat, want ik vind het maar akelig stil op de site. Wij vertrekken wel pas donderdagmorgen. We moeten woensdag nog alles in orde maken met de caravan inpakken enzo. Aangezien er toch redelijk veel mensen op de site zitten, hoop ik op enkele reacties. Het is toch ieder jaar reuze gezellig en leuk en spannend geweest, zou het toch leuk vinden als er veel leden mee zouden gaan, want ik en Mario verheugen ons er ieder jaar weer op.
Groetjes vanuit Maastricht en hopelijk tot donderdag.

Groetjes Desiree en Mario

Willem Baljon

Bericht door Willem Baljon » 15 mei 2007 23:01

Hallo desiree
Wij zijn erklaar voor ,vertrekken woensdag middag nadat de kids uit school komen .Ja, de gehele familie gaat mee na aan dringen van mij en dat ze niet moeten zeuren over een beetje regen. Spelen in de modder is toch ook leuk?
groetjes Willem en tot donderdag

112-1082465347

Bericht door 112-1082465347 » 16 mei 2007 00:02

Zo net de vrachtwagen geladen dus wij zijn er ook weer bij (Arie peter rien en lennart) we hebben nog wat hout weten te sprokkelen dus we zitten er weer warmpjes bij op onze bankstel.
Tot woensdag of donderdag.

Peter en Mirjan Barten

Bericht door Peter en Mirjan Barten » 22 mei 2007 15:28

dat hout was welkom voor het GEZELLIGE kampvuur, gelukkig niet alleen voor de warmte.
Het weer was zeer prima en de sfeer ook. We hebben weer een paar leuke dagen achter de rug.

biestieboy

Bericht door biestieboy » 24 mei 2007 19:04

het was een super weekend, de heenreis duurde wat lang omdat we frankrijk niet in mochten met de vrachtwagen voor 10 uur savonds.
maar het zeer gevarieerde terrein was het wachten meer dan woordt.
En de autos hebben het tot het ( bijna) laatst volgehouden ondanks de smalle paden en diepe modderpoelen die we er mee gehad hebben.

Volgend jaar weer en dan hopelijk weer net zo gezellig savonds rond het kampvuur waar we dit jaar een mega berg hout mee verstookt hebben.

de organisatie bedankt en tot het volgende evenement.

arjan,marian, frans en mark

Muis
Contacteer:

Bericht door Muis » 27 mei 2007 20:18

De Hemelvaart was weer geweldig. Dit keer voor de verandering mooi weer.

En speciaal voor Mario nog 1 keer Swedish chef
En nog 1 om af te leren Beaker
De kwaliteit is niet zo denderend, maar het beschrijft heel goed de sfeer van de laatste avond.
Wie het laatst lacht denkt het traagtst.

Gesloten