Hemelvaartweekend 2009 - 21 t/m 24 mei

Oude verslagen van DTB evenementen.
Dodgie Girl
Contacteer:

Bericht door Dodgie Girl » 01 apr 2009 21:35

Hallo allemaal,

Hierbij nodigen we jullie uit om met Hemelvaart 21 tm 24 mei a.s. naar Hesdin in Frankrijk te komen (+/- 300 km van Breda).

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Het daar tegen een heuvel gelegen terrein heeft een mooi parcours van 10 km. Vanuit je tent een rondje rijden. Heel mooi en (hopelijk) heel erg blubberig. Door de vele verschillende paadjes en hindernissen is dit terrein zowel voor de geoefende- als beginnende 4x4 rijders geschikt.

Afgezien van een aantal in het bos gelegen hindernissen, loopt de doorgaande route door een open terrein, dus geen last van takken. Gezien de vele glibberige hellingen is het terrein indien nat is niet geschikt voor 2 wiel aangedreven Dodge’s. Direct naast het terrein is gelegenheid op een grasveld je tent of caravan neer te zetten.

Er is geen stroom beschikbaar voor tent of caravan. Geen aggregaten constant laten draaien (dit in overleg) i.v.m. met geluidshinder. Er zijn warme douches en een stoom-cleaner. Er is in de directe omgeving geen LPG te krijgen. De winkels in Hesdin op 4 km zijn zondagochtend open. Hier kan ook benzine getankt worden.
We nemen een stroom aggregaat mee om koffie te kunnen zetten en verder uiteraard de grote partytent en BBQ.

Zorg zelf in ieder geval voor de eerste avond, voor voldoende eten en drinken (er kan ge-bbq’t worden, wel zelf vlees meenemen.)

De kosten voor het weekend bedragen € 150,- (dit is op basis van 2 personen + auto voor 3 nachten).
Wil je met meerdere personen komen, geen probleem, deze betalen € 5,- per persoon per nacht extra.

Het verschuldigde bedrag kan contact worden betaald aan onze penningmeester Desiree in Hesdin!

Opgeven voor het weekend kan op de volgende manier, stuur een e-mail of brief naar Desiree (penningmeester@dtbweb.nl of mardees.j@home.nl) met daarin de volgende gegevens:

- Naam
- LP nummer/lidmaatschapnummer
- Aantal personen

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Route beschrijving.
Vanaf Breda A16 richting Antwerpen E19, bij Antwerpen richting Gent, dan richting Kortrijk, bij Kortrijk richting Lille (Rijsel). Bij Lille hou je Parijs aan.

Let op de laatste gelegenheid om LPG te tanken is bij de eerstvolgende Total na Douai- Lens .
Je neemt nu de eerstvolgende afslag na het bordje Peage á 200 m , richting Arras.
Bij Arras rij je over de N41 en dan de N39 naar St Pol Hesdin en volg deze tot ongeveer 3 km voor Hesdin. Hier zie je aan de linkerkant op een witte watertoren/ zendmast een groot bord met Circuit Du Ravin. Hier ga je in en volg daarna de aanwijs bordjes van de DTB.
Pak zelf even de kaart van Frankrijk om je route te plannen.

Nog even dit:
-Bij aankomst aanmelden/inschrijven
-Zorg dat je auto en papieren in orde zijn!
-Gedraag je op het camping gedeelte, snelheid minderen
-Zorg voor je eigen afval
-Gooi geen benzine,afval olie en vuurwerk in het vuur!
-Houdt afstand in het terrein en wees behulpzaam naar andere 4x4 ers
-Zorg voor een goed sleeplint, schep etc
-Verlaat je het terrein rij eerst je banden schoon
-Laat niemand in de bak meerijden!
-Do not drink and drive!!!!

Er zal ook nog een mailing per post worden verstuurd.
Mochten er nog vragen zijn, neem dan even contact op met de evenementencommissie!

Groeten,
DTB bestuur

Edited By Dodgie Girl on 1240166493

Kurt
Contacteer:

Bericht door Kurt » 02 apr 2009 10:16

Jammer. Ik hoop dat jullie er in slagen om een mooi terrein te vinden op zo'n korte termijn. Het is al over 7 weekjes....
My lug nuts require more torque than your Suzuki makes.

spookje

Bericht door spookje » 02 apr 2009 17:17

doe maar maar axel
Dodge w 200 '77
Dodge D200 ' 77

maui
Contacteer:

Bericht door maui » 02 apr 2009 18:34

spookje schreef:doe maar maar axel
Axel mogen we niet meer komen....

Die zijn te erg ' bedreigd!'

Was wel een hele leuke locatie voor een hemelvaartweekend!
Afbeelding

dodgedude
Contacteer:

Bericht door dodgedude » 02 apr 2009 19:25

Euh is dit wat ?

http://www.experience-island.nl/

Ik weet dat ze hier minimaal 1x per jaar wel eens iets organiseren voor de 4x4 scene.

suc6 frank
MOPAR OR NOCAR
THIS IS WHAT COOL LOOKS LIKE !

Dodge ramcharger 1982

Afbeelding

Kurt
Contacteer:

Bericht door Kurt » 10 apr 2009 17:34

Al wat meer bekend? Ben zoooooo benieuwd... :)

Dodgie Girl
Contacteer:

Bericht door Dodgie Girl » 19 apr 2009 20:14

Hoi allemaal,

Zoals jullie al hebben kunnen lezen heb ik het bericht voor het Hemelvaartweekend aangepast!

Graag zou ik jullie willen vragen om zoveel mogelijk mooie foto's te maken tijdens dit weekend in Hesdin!
De mooiste inzendingen komen in de Dodge Info te staan en ontvangen een leuke extraatje van de DTB shop.

De foto's kunnen worden gemaild naar dodgeinfo@gmail.com

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Groetjes,
Rachel

Edited By Dodgie Girl on 1240168670

Kurt
Contacteer:

Bericht door Kurt » 19 apr 2009 21:51

Hiep hoi! Complimenten aan het bestuur!

We zijn er bij, ik heb ons zojuist opgegeven.
Nog ff de laatste puntjes op de i zetten van de crossdodge, en een goeie sleepkabel aanschaffen, en we zijn er weer klaar voor. En die laatste zal ik hard nodig hebben vermoed ik. :laugh:

DTB is al vaker in Hesdin geweest toch?

Dodgie Girl
Contacteer:

Bericht door Dodgie Girl » 19 apr 2009 22:16

Kurt schreef:DTB is al vaker in Hesdin geweest toch?
Hoi Kurt,

De DTB is inderdaad al eens naar Hesdin geweest met Hemelvaart. De laatste keer was volgens mij in 2006 en daar kun je hier een verslag van vinden.

Groeten,
Rachel

biestieboy

Bericht door biestieboy » 21 apr 2009 18:10

eindelijk een goed bericht, de crosser, de reserveonderdelen, kachelhout en de goede zin stonden al klaar dus op naar hesdin.

arjan

Robbedoes
Contacteer:

Bericht door Robbedoes » 21 apr 2009 19:22

Wat voor reserve-onderdelen zouden er nodig zijn?
(Behalve komplete motorblokken, versnellingsbakken en tussenbakken, dan)
:cool:
Robbedoes

V8 Power Enthousiast.
Dodge B300 (Busje)(TE KOOP!),
Dodge M37B1
Dodge W200 Parts, all necessary parts in a row. (Te Koop)
Classic Dodge Parts, the right parts for your Classic Dodge. (Te Koop)

skiere
Contacteer:

Bericht door skiere » 21 apr 2009 19:44

Robbedoes schreef:Wat voor reserve-onderdelen zouden er nodig zijn?
(Behalve komplete motorblokken, versnellingsbakken en tussenbakken, dan)
:cool:

vers ondergoed!!

Kurt
Contacteer:

Bericht door Kurt » 21 apr 2009 21:26

En voldoende droge kleren! En hopen op beter weer dan jullie in 2006 hadden. :laugh:

Wie gaat er nog meer mee?

76 w200

Bericht door 76 w200 » 21 apr 2009 21:30

hoi
het is de bedoeling dat ik ook kom
ik denk alleen niet het hele weekend :(

gr ed
76 w200 340
76 w200 360

mardees.j

Bericht door mardees.j » 22 apr 2009 15:13

:) Hallo Allemaal,
Wij zijn natuurlijk ook weer van de partij. Vind het hartstikke gezellig om weer iedereen te zien. Kan ik ook weer lekker rijden zoals Mario dat altijd doet. Of gewoon als ik zin heb bij de een of andere meerijden en toekijken hoe anderen hun best doen om door het terrein heen te komen. Zou het wel fijn vinden als er wat meer mensen zouden reageren op het forum of ze wel of niet mee gaan. Ook vind ik het prettig als penningmeester als ik mijn werk goed kan doen en de aanmeldingen kan noteren. Dus mensen mail me als jullie meekomen. Kijk iedere dag mijn mail na, dus wil ik ook aanmeldingen zien. Jammer voor de mensen die niet kunnen want die missen weer een leuk weekend helaas.
Nou vele groetjes vanuit het zuiden en de rest vanuit het land laten jullie je maar horen.

Vele groetjes van Desiree

Edited By mardees.j on 1240430418

Gesloten